Foreningen Norden, Struer arrangerer sammen med Gimsing Sognehøjskole en rejse til Færøerne:

Det Autentiske Færøerne, 25.– 31.august 2018

Rejsen starter i Billund, og omfatter 6 overnatninger på Hotel Hafnia i Tórshavn, morgenmad og de fleste øvrige måltider. Der er fem dage med et omfattende og spændende udflugtsprogram, og alle dage er der dansktalende rejseleder og historiefortæller.

Middag på Restaurant Áarstova med lokale råvarer, byvandring, Tinganes, Gudstjeneste i domkirken, krydstogt med skonnerten Nordlysid, historisk museum, Kirkjubøur, Vestmanna med to timers bådtur til grotter, farverige bygder, færøsk folkeaften, Klaksvik med Christianskirken, færøske mad- og kunstoplevelser og meget andet – ja, netop: meget, meget andet.

Tilmelding til rejsen fra den 28.8.2017 kl. 8.00 på samme telefonnumre eller mail, samme tidspunkt kahansenstruer@gmail.com eller ebhojgaard@gmail.com

Pris 12763 kr.(med forbehold) inkl. flytransport, 6 overnatninger samt alle  entréer og næsten alle øvrige måltider. Tillæg for enkeltværelse: 1780 kr. Turens pris er baseret på 40 deltagere.

Se programmet her: Færøernes forunderlige fristelser